Už od dětství se projevovaly jeho muzikální sklony - svůj výjimečný talent potvrdil vytvořením kompozice Ruská svita, kterou jako čtrnáctiletý klavírista uvádí na koncertním pódiu. V osmnácti letech se stává prvním a nejmladším českým žákem hudebního skladatele profesora Petra Ebena v oboru skladby na Akademii Múzických umění v Praze. Po několikaleté odmlce se vrací na koncertní pódia jako citlivý interpret s orientací na vrcholná díla J. S. Bacha, W. A. Mozarta a I. Stravinského. Během studií se vedle vážné kompoziční práce věnuje také muzikálu a jazzu. Jako klavírista získal řadu ocenění (Cena poroty celostátní soutěže o Beethovenův Hradec, čestné uznání v mezinárodní soutěži Virtuosi per Musica di pianoforte atd.). K jeho nejlepším hudebním skladbám patří Jarní kvartet (premiéra Johannesburg, 1991), nedokončená Missa, Americká sonáta (premiéra Plzeň, 1992), Monumentum per Olivier Messiaen (premiéra Londýn, 1994), Román (premiéra Mezinárodní festival koncertního melodramu - Praha, 2002)
Od roku 1997 je angažován ve Státní Opeře Praha. Zde získává praxi jako klavírista a korepetitor operního žánru. Je zván ke spolupráci při nastudování klasických operních titulů s význačnými umělci operního světa (B. Gregor, A. Bogza, I. Kusnjer a další). Velmi často je také vyhledáván jako specialista na soudobou hudbu (J. Pfluger, E. Burian, A. Schoenberg, L. Petitgirard). Pro svůj citlivý a pohotový hudební doprovod si získává pozici profesionálního hudebníka, který je žádán ke spolupráci s předními operními a koncertními pěvci.
Od roku 2002 pracuje jako hudebník ve svobodném povolání.