Je český hudební skladatel, dramaturg, publicista, klavírista a pedagog. Vyrůstal v Praze. Po dvou semestrech studia hudební teorie na pražské HAMU odešel do Brna, kde v letech 2000-2005 studoval kompozici u Františka Gregora Emmerta a v letech 2005–2009 navazující doktorské studium (disertační práce Symbolismus v hudbě, Janáčkova akademie múzických umění v Brně, 2011, ISBN 978-80-7460-010-4). Absolvoval kompoziční stáže v Litvě (2003) a Estonsku (2007). Žije střídavě v Brně a v Jizerských horách.
V Dlaskově hudbě jsou časté makaronismy v intonacích a polyrytmická faktura. Krom artificiálních skladeb je rovněž autorem řady samplovaných kompozic, v nichž se blíží směrem taneční hudbě, jazzu, ambientní hudbě anebo k hudební koláži či sounddesignu.
„Má hudba není abstraktní: ve smyslu metafory k výtvarnému umění, se pohybuje někde mezi následováním hnutí Nové figurace a prvků Art brut, případně naivního umění v kombinaci s hyperrealismem anebo estetikou secese – jsem ornamentalista. Má hudba je narativní, nepopisuje primárně stavy; projevují se v ní žánrové přerody, nevěřím příliš na předem stanovené polarity vysoké kontra nízké anebo moderní kontra nemoderní. Mé kompozice mívají vícero variant zasazených do různých širších, navzájem se překrývajících cyklů. Často i ryze instrumentální kompozice mají jako cantus firmus zhudebněný skrytý text, skladby se zpěvem pak bývají neseny subversivním vztahem ke zhudebňovanému textu. Některé kompozice zhudebňují jako palimpsest vícero textů a tato alternativnost pak proměňuje vyznění hudby. Mé skladby nejsou atonální, seriální, spektrální, timbrové ani improvizované; nejsou redukcionistické ani v dynamice, ani ve faktuře a harmonii, neužívají gestické způsoby kompozice jako jsou velká aleatorika či jaké razí konceptualismus – jsou psané v uzavřené formě, s jasně danými tématy a pevnými, často polyrytmickými vazbami, výrazněji narušovanými snad jen důslednou asymetričností tvaru a formy. Tvořím především metodou vnitřního naslouchání a tříbením tohoto hlasu dlouhými retušemi. Jádrem mých snah je proměnlivost a intenzita výrazu hudby – působení na posluchače.“
Ukázky z Dlaskovy tvorby lze najít na youtube, na soundcloudu, či na spotify. Kresby na flickru. Dlaskovy hudebně teoretické texty vyšly v Opusu musicum, v Bubínku revolveru, v HIS anebo jako součást kolokvia festivalu Forfest. Poezii publikoval v Revolver Revue.